Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

11 Ιουνίου 2013..ΕΡΤ 3 Στιγμές λίγο πριν κ μετά το μαύρο


(Της Άννας Ομηρίδου)

Πονάει πολύ η σημερινή μέρα.
Όπως πόνεσαν και οι 365 που πέρασαν και ώρες, ώρες αναρωτιέμαι πως αντέξαμε τελικά 1 χρόνο..
Δεν έχω διάθεση για λόγια, ούτε για κατηγορίες, η ψυχή μου έχει εξαντληθεί
.Αυτό που ξέρω κ νιώθω είναι ότι μου λείπει η ΕΡΤ, μου λείπουν οι άνθρωποι της ΕΡΤ, οι συνάδελφοι μου και με τα καλά κ με τα στραβά τους
Μου λείπουν όλοι, τα χαμόγελα, οι πλάκες, η ένταση, η αγωνία...πείτε με ανόητη μου λείπουν εώς κ οι καβγάδες!
Γιατί όλα αυτά είναι που συνθέτουν μια οικογένεια..και αυτό ήταν για όλους εμάς τους εργαζόμενους η ΕΡΤ,μια οικογένεια.
Πόνεσε κ πονάει πολύ αυτή η οικογένεια, πληγώθηκε βαθιά, διχάστηκε,διαιρέθηκε...γέρασε. Ναι γέρασε.

Γεράσαμε όλοι μέσα μας το ξέρουμε,κ αν δεν το λέμε, το βλέπουμε ο ένας στα μάτια του αλλού

11 Ιουνίου 2013..ΕΡΤ 3 Στιγμές λίγο πριν κ μετά το μαύρο


















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου